Felhasználási feltételek
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek ("ÁSZF") tartalmazzák … Budapesti Szent Rita plébánia (székhely: 1081 Budapest Kun utca 5., adószám: 19719294-1-42...), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Budapesti Szent Rita plébánia
A szolgáltató székhelye: 1081 Budapest Kun utca 5
A szolgáltató elérhetősége +36 1 313-9073 tel/fax
Az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: ritaszent@gmail.com
Adószáma:19719294-1-42
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.
1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll, a bárminemű másolás és sokszorosítás tilalma áll fenn.
1.4. Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok a vásárlás során bekért személyes adatokat nem adjuk ki harmadik félnek.
1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére, fel kell tüntetni az adatvédelmi nyilvántartási számot.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre : Könyvek, kegytárgyak.
1.6. A megjelenített termék(ek) nem csak online, hanem személyesem is megvásárolhatók a Mária kegytárgyboltban, illetve korlátozott időpontban a Szolgáltató telephelyén.
A Szolgáltató közhasznú tevékenységet folytat, ezért alanyi adómentes státuszban van, így a termékek nem tartalmaznak Áfát.
Az ár tartalmazza a csomagolási díjat, de nem tartalmazza a házhozszállítási díjat, az külön kalkuláció tárgya.
1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.9. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba helyezéséig.
Megynyitja a www.szentritatemplom.hu oldalt.
A fejlécben, vagy a legördülő menüben a webshop könyvek és egyebek fülre kattint.
rákattint a megvásárolni kívánt termékre.
megjelenik a kiválasztott termék, KOSÁRBA ikonra kattint.
A fejlécben a kosár feliratnál megjelenik egy szám ami a kosárba helyezett áruk darabszámát mutatja.
Ha fizetni akar rákattint a fejlécen található KOSÁR feliratra.
Megjelenik a Bevásárló kosár ahol az áru darabszámát lehet változtatni.
A KIFIZETÉS feliratra kattintva lehet tovább menni a fizetéshez.
Megjelenik a Számlázási Információ oldal, a csillaggal jelöltek kitöltése kötelező. A kitöltés után lehet kattintani a Folytatás feliratra.
Megjelenik a Szállítás oldal, itt ki lehet választani a postai szállítást vagy a személyes átvételt, ha ez lehetséges, majd a Folytatás feliratra kattintani.
Megjelenik a Fizetés oldal, ahol ki kell választani a megfelelő fizetési módot, majd a Folytatás feliratra kell kattintani.
Megjelenik az Áttekintés és visszaigazolás, amely megjeleníti a megvásárolni kívánt terméket, darabszámot, a szállítási címet, a szállítás módját, a fizetés módját, és itt még lehet változtatni, illetve megjegyzést lehet fűzni a szállításhoz.
A megrendelés befejezése feliratra kattintva létrejön a vásárlás, és él a vevő megrendelése.
1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek : a ritaszent@gmail.com email címre lehet írni ez ügyben illetve a +36 1 313-9073 tel/fax (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.).
1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása:
Fizetési lehetőségek: előre utalás a Szolgáltató bankszámlájára, PayPal rendszerrel történő fizetés, utánvét a csomag átvételekor, bankkártyás vásárlás. Személyes vásárlásnál készpénzfizetés.
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása a benyújtott megrendeléstől számítva 3 munkanapon belül megtörténik-.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól. Elállás joga 1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete...
A kézhezvételhez számított 14 napon belül, ha a termék bontatlan csomagolásban van illetve kifogástalan állapotban van akkor élhet vele a vásárló. Ha az áru használt, vagy sérült a vásárló tevékenysége miatt mikor nem. Az árut haladéktalanul vissza kell küldeni, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat.
Garancia, jótállás
1.18. Termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.
Panaszkezelés
1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a ...Fővárosi... Bíróság/Törvényszék illetékességét. Budapest, 2024. ...december hó ..2.nap